6 augusti

Grattis till våran sötis Zigge som fyller 6år idag! :) Bonzo vart 11år den sista juli, du börjar bli gammal nu gubben.
Mamma hämta mig tio i elva hos Becca, åkte och handla sen hem, har duschat precis och ska börja fixa mig. Ska till Maja och familjen klockan tre och kolla påna :) Sen senare ska jag in till Skänninge med Becca, hennes pappa och Gunnel, kolla runt lite.

Igår kolla vi bara tv och tog det lugnt, Becca hade ont i tungan och prata inte för mycket, kul och reta henne, hah ;) Får se om jag sover hosna inatt igen. Ha de

lalalaaaaa!

01:30

Åkte timmar senare till Maja och dom. Då vart jag lite sur för trodde det skulle bli stressit i och med att jag skulle till Skänninge, men humöret vände när vi kommit dit, så söt unge alltså! Höll i henne en liten liten stund, men sen ville hon ha mat. Åkte hem igen efter och vänta på sms av Becca. Hon ska upp tidigt imorgon så vi sket i att åka in till Skänninge, var på världens bästa humör och kände verkligen för att åka in. Aja, imorgon ska det bli regn och äckel så då blir det inget utav det. Men men, finns väl roligare saker? ;)
Börjar bli trötter så ska snart vandra till sängen.. Puss påer!

Mitt humör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0