13 april

hmm.. vad händerå? Själv har jag duschat och det var skönt kan jag lova! Efter att jag jobbat cykla jag hem till Becca med lite melon, vindruvor och nån skum choklad bytta. Mös lite på balkongen, sen kom Mats hem och vi beställde pizza. Och drev med ungarna. Haha vad kul. Vi cykla sen med fulla magar till McD för att träffa Emelie och Joel. Emelie åt, som vanligt och vi gjorde vi EXTRA långa ciggisar. Höhö. Sen kom jag på att jag ville sola så Becca och jag drog till Meddo och nu sitter jag här helt slut! Imorgon efter praktiken som är sista veckan, så ska jag hem till Becca och färga hennes hår. Hon vill bli som mig! ;D men vem vill inte det liksom?



I´m the queen


Kommentarer
Postat av: Denice

När färgade du håret?

Vad fint det blev :)

2009-04-14 @ 20:28:00
URL: http://denicet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0