26 april

Helgen har varit kanonbra. Beror självklart på folket. Men att jag fick åka och jobba i fredags när alla andra skulle grilla, dricka och ha det kul, då mådde jag skit. Men kom ju hem tillslut och fick börja med mitt. Igår vakna vi alla här och gick ut och glassa i solen. Sen kom vi på att vi ville grilla så Emelie och Joel åkte iväg och handla. André och jag tog det bara lugnt i solen. Efter grillningen vart det en sväng med hundarna, vi spela kubb, och vänta på att mamma och Hasse skulle komma hem. När dom väl kom hem hjälpte vi dom att bära upp alla godsaker därefter spela vi kort. Sen vart det lite film och sova.

Ska snart ta och grilla, igen. Och se om pojkarna kommer tillbaka eller inte? :)

<3

2143

Sötknopparna gick för en stund sen och nu ska jag ta och kolla på en krokodilskräck!!


Kommentarer
Postat av: jollie den snygge!

Hahahha, älska bilden! :D

2009-05-03 @ 19:19:36
URL: http://jolliemeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0