27 april

Hitta inte krokodilfilmen igår =/ Joel sa att den fanns, men nej! Allt är ditt fel! =D Sitter nu hos min sköna böna, har gjort slingor på henne för nu ska hon bli görblond!! Är rätt sugen på att slinga EN gång till. Det har jag sagt flera ggr, men vafan :)
Drog först till Becca efter skolan, sen vidare till stan för att fixa dojjer till syster. Senare cykla vi till Charlottenborg för att träffa Joel och André. Dom åt, som vanligt. Efter de cykla vi hem till oss, när jag packat upp allt jag köpt så gick jag mot bussen till Becca.
Imorgon ska vi till Borenshult. Carlsund har tydligen köpt kiosken där och någon annan byggnad längre ner som vi har ta hand om, eller för dom som vill. Vissa ska sommarjobba där, 40 kr i timmer. Aldrig att jag ställer mig där. Då svettas jag helldre på Östenssons och tjäna mer än dubbelt!
Annars så sitter jag här och saknar min söta lillebror. Det var ett tag sen man var och hälsade på. Men nu framöver blire mycket jobb, så någon helg jag är ledig så får man ta och åka upp :)
Hoppas Blondie är klar snart :D Fuck you puss och kraaaam

<3



Kommentarer
Postat av: Markku Hautamäki

Vi saknar er oxå. Kram

2009-04-28 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0