14 juni

Äntligen sommarlov! I torsdags var jag och några tjejer hemma hos Linda & Viktor och festade, och det var lika kul som det brukar vara :) Men som det kan bli när det blir lite för mycket att man är hemma rätt tidigt. André & jag kom hem till han runt 12. Och sen i torsdags har jag sovit hos min plutt :)<3
Vi har bara tagit det lugnt. I fredags var vi i Kajsas lägenhet, som mamma & Hasse har lånat i helgen eftersom vi har hyrt ut lägenheten. Var då hundvakt för att dom skulle ut. Och igår umgicks vi med Joel & Emelie.
Nu sitter jag hos Becca och tittar på när hon packar, hon ska ju flytta hemifrån :) När hon är färdigt blir det att käka och där efter en stund ska jag nog till älskling.  Blir att sova med han inatt igen :)



Du är bäst och jag älskar dig otroligt mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0