5 juni

Jag är inte en bra bloggare. Skriver bara när jag känner för det.
Den hära veckan har varit riktigt slapp, ingenting händer. Kollar bara på filmer och fikar. Igår var det så att man var ledig bara för att man inte har några lektoner. Så gårdagen spenderades mest med älsklingen och sedan drog jag till Becca. Vi satt bara och snacka lite om livet, fixa krubb. Åkte hem och mötte upp André så vi kunde sova ihop. Det behövdes verkligen.
Nu sitter jag på info&layouten och väntar på att min buss ska gå. Så det blir att åka hem och ta det lugnt och se vad som händer. Hejhopp!


Att jag har hittat någon som dig
kan inte vara sant. Du är verkligen
bra för mig och gör mina dagar
till de bästa. Jag älskar dig André Svensson,
så lycklig som jag är nu har jag aldrig varit <33

2041

sitter hos Linda & Viktor, dock att det är bara Linda hemma. Spelar lite kort osv. busschauförn och nu mår jag inte så bra. De andra kör vidare ;)

Annars, Rebecka Axén är  bäst!

(becka skriver i denna parantes, LINDA ÄR SÅ JÄVLA BRA!  fett söt!)

det händer mer här än på kolmården! herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

andré <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0