20 maj

En vecka sen, inte bra det här ;P
Idag börja jag 1340, kändes lite konstigt att komma till skolan då de flesta sluta.. :P Och gick ända till 1600 därefter åkte jag och handla med mamma och Melvin, 2 timmar tog det! Herregud. Så kom hem med 15 kassar. Och vi kände att vi var värda en pizza men det blev en kycklingtallrik för min del (Y) Sen cykla Emelie och jag till André där Joel och han lanar. Och imorgon om det blir skapligt väder så ska jag tvinga med dom två med och spela minigolf (; Måste visa mina kunskaper.

Skönt äre det ju med att vara ledig nu till söndag. Skolan är ju liksom inte min grej. Men ska jobba lite på lördag. Var på Östenssons idag och hämta lite grejjer till horexpon. Och chefen sa att jag får mitt sommarschema nästa vecka. Så vi får se hur det blir... Men helgerna då jag fyller och när Motalafestivalen är så ska jag bara vara ledig. Annars vet jag inte vart jag tar vägen om jag inte skulle få ledigt då.

Nej men lite mys nu kanske (;

André <3

Haha, lite bilder då vi var på Willys och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0