28 maj

Ja i tisdags blev det att festa. Först drog jag och Becca till Linda där Becka Axén var med. Spela kort och hade riktigt kul. Sen drog Beccorna och jag till Varamon till Gurres stuga. Hade trevligt där med men vi tog hos hem rätt tidigt, men det var bara bra de :P
Vakna brevid min sköna böna. Mådde ju inte så bra så det blev mycket mys i soffan. Senare runt fyra åker vi hem till mig och väntar på att mamma och Hasse skulle bli färdiga så vi kunde åka in till Linköping, Emelie var även med. Där inne hitta jag ett rött linne, halsband, och underkläder. När vi kom hem gick jag och Emelie och mötte först Joel sen André. Gick ner till McD för att käka. Sen bar vi oss av till oss :)

Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå. Börjar faktist 1050 idag (Y) Så ska ta och borsta lite tänder och ta en sista titt i spegeln ;) Tjolahopp!

Du är världens bästa André

1321

Oj vad länge jag var i skolan då, kanske i 40 minuter (Y) Efter jag gjort mitt i skolan gick jag till sun4u och sola lite, sen gick jag till stan och fixa mammas morsdagspresent :) Det blir nog kanonbra, hon får någe hon vill ha iaf.
Nu så sitter jag och väntar på min plutt, stackarn han får cykla i det tråkiga vädret. Så det får bli en massa mys nu när han kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0